dimecres, 14 d’octubre del 2009

VEN-SURI-VEN o LA BANDERETA

Per fi tornem a Montserrat, muntanya d'escalades fantàstiques!!!
El dissabte enfilem ven d'hora cap a la paret, no sense abans passar per el bar l'Anna a fer un talladet. En Pau i jo tenim clara la ruta que farem, una clàssica d'entre les clàssiques. Una (segons en Picachu), "ascensión de oro".

Doncs nosaltres que hi anem. La ruta es localitza a la regió d'agulles, i es divisa ven aviat ja desde el cotxe,ja que talla la paret en diagonal cap a l'esquerra de forma evident i visible.(segon llarg,foto extreta de la xarxa)
El primer llarg és poc continu. Una entradeta curta de quart i una grimpada ascendent i a l'esquerre fins a un pi on farem reunió. Des d'allà, el segon llarg s'enlaira cap a munt i es desvia cap a l'esquerra per un petit diedre fisurat on hi trobes material de l'època que li dóna una caire d'aventura molt guapu.
El tercer te un passet picantó de 6A que es fa molt be, i el quart és una trinxera de pins situats en una canal al pur estil vietnam, però en vertical. Tot i això val la pena.
La ruta té caràcter i és guapíssima.

La baixada et fa passar per davant la sortida dels ràpels que anys enrere altre cop en Kellus i jo varem utilitzar per baixar de l'aresta GAM, de nit i amb vent tipus hurricane.No Cal dir que em va portar records inesborrables!

10 comentaris:

JORDI QUELLOS LLOBET ha dit...

tatxadors!!! Que ben parits que sou, aixi m'agrada non-stop!!!
No vull ni recordar aquell collons de dia, tant ben parit, sort que el final, tot i que tard, es va solucionar amb una bona ratafia a sta coloma! Apa segui aixi que al febrer ja torno!!!

francesc ha dit...

osti tu,m'encanta que et comuniquis tan ràpid!ja hi ha ganes de veure't nanooooo!

JORDI QUELLOS LLOBET ha dit...

Es que estic molt ocupat!!!! jajaja!!!

Nenes a finals de gener em tindreu per aqui donant pel sac un altre cop!!! prepareu les eines!!!

francesc ha dit...

de quines eines parles machote?
o guant dius nenes et refereixes al sexe femení?

Anònim ha dit...

aixo, de quines eines?? forquilla i ganivet ben segur!!!

Nenes, a veure quan fem quelcom?? gran record i bona via d'entre les clàssiques... recordo tambe la antonio de la bessona com a gran escalada...recomanable i convinable amb alguna altre.

SAlut, bernat

francesc ha dit...

l'antonio del costat del fams OW anglada.robins?si és aquesta ja et fotran puta,....que m'han dit que te passos d'A3!!!però em sembla que si es pot convinar no ho deu pas ser perquè en sarbosa i l'aleix s'hi van estar la nit del cap d'any penjats com fuets...jajajaja....sakut trencalòs i preparem alguna butifarrada ni que sigui!!!!
endavant les forquilles!!!

francesc ha dit...

perdona bernat, ara pensava que et referies a l'antonio de la nord del pedra!uffffff
aquesta ja me la miraré senkiu!

Anònim ha dit...

rustit...d'agulles!!

Andavant les forques, forquilles i ganivets!!!

Anònim ha dit...

rustit....d'agulles!!!

Andavant les forques, forquilles i ganivets!!

francesc ha dit...

bon dia bernat!!!m'he mirat l'antonio d'agulles i vaja quins records!al costat hi ha la baby!!!te'n recordes que tu i en kellos m'hi vàreu portar?va ser el primer dia que vaig anar a la regió d'agulles...quina passada...recordo que em vas dir que el primer llarg era un cinquè picantó!no vaig poder ni de segon...és clar que ara veig que és un 6b+ de montserrat...i de placa...ja eres tot un cabronet...i a sobre recordo que havia d'alliberar el llard d'artificial de dalt que era un 6c o....buffff....no vaig parar de pedalar com vaig poder...
hi vull tornar!