diumenge, 12 de setembre del 2010

Un mundo para ellos+Esperó Màgic

Diada d'altura!!!

Amb l'Albert sortim cap a Montserrat amb la intenció de pujar la senyera un dia tant assenyalat com és l' 11 de Setembre!

Enllacem dos itineraris que es troben a la regió de Sant Benet,primer al contrafort de la prenyada, i després a la mateixa prenyada.
El primer surt ben bé al costat del refugi. S'inicia en un arbre, que utilitzem per pujar i anar a xapar el primer burí. Després hem deixat l'arbre i clavar-me a la paret ha estat vibrant....ufffff....El segon llarg(hi ha gent que l'enllaça), surt cap a la dreta i és una mica més finet.El tercer és una disfrutada una mica més senzill,... i el darrer ens deixa al cim del contrafort.

La Mòmia vista desde la segona renió

L'Albert arribant al cim del contrafort amb la prenyada al darrera

Un cop a dalt, fem un rapel desde un petit collet, caient a mà dreta, i ens deixa al mateix peu de la via; espolon màgico. La via em sembla que ha estat reequipada mantenint la situació dels ancoratges i substituïnt els dos pitons vells del primer llarg, per dos de nous.

El primer llarg, amb un pas de travessia al final

El segon i el tercer llarg els hem enllaçat i ha estat una triunfada!!!!Son molt verticals i mantinguts!!!

Arribant a la tercera reunió

Per a nosaltres ha estat magnífic, tot i que els seguros no estan a prop, hem disfrutat i ens ha obligat a escalar en tot moment. Per a nosaltres, al contrafort hi hem trobat una escalada més fineta i nerviosa degut potser a l'ntiguitat dels ancoratges que et vas trobant, que estan força be. Ja a la prenyada, la renovació de l'equipament et permet disfrutar molt més, tot i que no si val a badar...

Fino ha dit...

Bona combinació! La vam fer fa poc amb en Bernat i vam disfrutar-la de valent.

També hi vaig estar dissabte i vam llepar de valent per arribar amb el cotxe: cues de parar motor... Volíem anar al camping i vam acabar a l´aeri... els monjos es deurien forrar amb tant fidel.

francesc ha dit...

Ei!De fet la combinació l'he tret den Bernat!
Nosaltres no vam trobar cua,varem passar pel bruc, esmorzar i de pet a sant benet!!!
La veritat és que vam disfrutat moltíssim!

Anònim ha dit...

Iep, ja veig que va anar be el dia! que tal els burilillos, ja els vas veure tots? mola el pas darrencar desde l'arbre, bona convinada! Salut fidels a la terra.
Bernat

francesc ha dit...

primer de tot gràcies per ensenyar-me la combinació!!!Escel.lent!l'albert encara l'evita!OMMMMMMM.....
mes que trobar burilillos semblava que caçàvem bolets,ara que n'és l'època!
l'arrancada increïble i rapelar i aterrar al punt on comença l'esperó màgic, ni te'n parlo...senzillament fantàstic,...visca la terra i els còdols de l'esperó!!!