dimarts, 21 d’abril del 2009

NO ESTEM MORTS

Durant aquests tres mesos hem tingut el blog dormit...però l'activitat no ha parat del tot. Ens hem dedicat molt a realitzar activitats de poca alçada, i sobretot a menjar calçots...també ha descansar, és clar...











l'aleix obrint una via d'esportiva al castell dreta de montserrat. una zona molt guapa, amb vies excel.lents.
l'albert fent un top a un altre 6b dela mateixa zona.

jo mateix fent la zoe de can jorba i l'ancestres.vies molt bones amb roca de qualitat.

i en muniatu en plena fase d'autocontrol...ommmmmmmm....

I PROPERAMENT VIATGE DE SETMANA SANTA: LA PEDRIZA










3 comentaris:

PGB ha dit...

Ep bous, que està prohibit escalar al Castell en aquestes dates! Jo hi vaig anar el 7 de Març i em vaig trobar un dels cartells explicatius en l'aproximació ( ni m'enrecordava de les prohibicions). Recordo que hi havia un grup escalant-hi... no serieu vosaltres no? ;/

Vaig acabar patejant fins la Desdentegada... bfbfbfbfbf quin pal

clubtascons@gmail.com ha dit...

ostres devia ser el finde del 20 de febrer!ja estav prohibit?no ho savíem...però ara està tot prohibit!la setmana passada volíem anar als pollegons i ens vàrem trobar la poli....quin pal....vam escalar a la miranda de can jorba...ja vigilarem ...
salut

PGB ha dit...

La poli?!!?! :O
Òstie que fort xD

Salut bous! A tibar-li! :)